2010. december 15., szerda

Ölelés

Ez egy ősrégi bejegyzés, de érdemesnek találtam kiposztolni ide is :):

Érdemes a Grész (xD?!) klinikát nézni. Amúgy is, mert szeretem, és mert jót mondanak benne :).
Amúgy is imádom az ölelést, de hogy mit tudtam meg róla ?! :O
Tudtad, hogy ha óriási stressz alatt állsz, pl. pánikolsz, egy ölelés mindent megold? Ugyanis ilyen esetben megnövekszik a pulzusszám, az erek kitágulnak, adrenalin... Ahhoz, hogy ezen segítsünk, a test minél nagyobb felületén nyomást kell gyakorolni, össze nyomjuk az ereket, csökkentjük a vérnyomást, megnyugszunk.
Én kissé pánikolós vagyok... És mit csinálok? Össze gömbölyödöm és magamhoz szorítom a térdem. Ugyan ez, csak szólóban :). Tulajdonképpen ha nem orvosilag nézzük, ezt ugyan úgy megfigyelésekből is ki lehetett volna találni :). De innentől kezdve minden kis ideges emberkét meg fogok ölelni, még ha nem is akarja, majd utána megköszöni :D. És erre bíztatok mindenki mást is.

Ha' luego.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése